Foto: Rozana Sazdić

PODRINJE JEDINSTVEN TURISTIČKI DRAGULJ

Jasna vizija i pravac razvoja turizma u Loznici, kao i uspešna sajamska predstavljanja grada i ovdašnje turističke ponude u drugim sredinama, donose i zapažene rezultate.

LOZNICA (5. decembar 2019) – Jesenji period je za Turističku organizaciju grada Loznice vreme intenzivnih promotivnih nastupa na sajmovima, festivalima i izložbama turizma na kojima ovdašnji turistički poslenici u drugim sredinama predstavljaju turističke potencijale i turističke proizvode Loznice.

Promocija turističkih resursa i turističkih proizvoda našeg kraja prva je i jedna od najvažnijih aktivnosti Turističke organizacije grada Loznice, a saglasno oblicima delovanja u toj oblasti kod nas i u inostranstvu, i ovde se radi i na širenju regionalne saradnje sa turističkim organizacijama susednih opština sa kojima se zajednički u različitim prilikama predstavlja turistička oblast Podrinje.

Od 22. do 24. novembra Loznica je predstavljena na Međunarodnom sajmu turizma i ruralnog turizma u Kragujevcu, pre toga u Radovljici u Sloveniji, zapažen nastup imala je na Međunarodnoj izložbi suvenira i turističkih publikacija u Leskovcu, gde je osvojila dve nagrade.

Foto: TV Lotel

Priznanja su stigla i sa oktobarskog Festivala turističkih publikacija u Kruševcu, gde su „Zlatnim koferom“ nagrađeni slatki suveniri „Lila Lo“ čokolada i slatko, kao i mala lila, „Srebrni kofer“ je dodeljen sajtu Turističke organizacije Loznice, a bronzani turističkom vodiču na kineskom jeziku.

Turizam – značajna privredna grana

Direktorka Turističke organizacije grada Loznice Snežana Perić rekla je za „Loznički nedeljnik“ da je do ovih uspeha došlo prvenstveno zbog snažne podrške rukovodstva grada na čelu sa gradonačelnikom Vidojem Petrovićem, koji je prepoznao značaj turizma kao privredne grane u razvoju grada, ali i zahvaljujući odličnoj saradnji sa privrednicima, drugim institucijama i ustanovama, udruženjima i pojedincima.

– Svi događaji i promocije koje mi radimo su sve masovnije i onda uslede i nagrade. Naš sajamski nastup je izuzetno prepoznatljiv i atraktivan, tu je naš brend „Lila Lo“, za koji je sve veće interesovanje brojnih nacionalnih i internacionalnih medija, a kada je reč o međunarodnim izložbama suvenira i publikacija tradicionalno održanim u Kruševcu i Leskovcu, naši eksponati odskaču autentičnošću, kvalitetom i sadržajem, a sve češće su jestivi i upotrebni – rekla je Perićeva.

Foto: TV Lotel

Ona je naznačila da je u osmišljavanje suvenira uključen čitav tim dizajnera dodajući da odlično sarađuju i sa Kancelarijom za mlade u Loznici i velikim brojem mladih ljudi.

– Kada govorimo o promociji, ljudi obično pomisle na publikacije i suvenire, ali važna je i internet promocija, a naš sajt je jedan od vodećih u Srbiji koji se sada može pratiti na šest jezika. Tu je i potpuno nov vid promocije kao što je animacija „Loznica“, animacija „Lila Lo“, nov promotivni video „Lila Lo“. Uradili smo potpuno nove promotivne video-tizere o svakoj našoj manifestaciji, o Saborskom prelu, maturskom defileu, tako da je naša zastupljenost u digitalnim medijima sve veća i prisutnija – rekla je naša sagovornica.

Ona je naglasila da Turistička organizacija našeg grada, kada je reč o predstavljanju Loznice, nikada ne ide sama, nego nastupa timski, napominjući pritom da uvek putuju sa svojim saradnicima, Centrom za kulturu „Vuk Karadžić“, Kulturno-umetničkim društvom „Karadžić“, predstavnicima rukovodstva grada i raznih udruženja, ostavljajući na taj način pozitivnu i celovitu sliku o gradu Loznici.

Sezona tokom cele godine

Prema rečima Perićeve, ovaj kraj je odredište sve većeg broja turista tokom čitave godine jer turistička sezona više nije ograničena samo na letnji period.

– Loznicu karakteriše kontinentalni vid turizma, koji nije sezonski. Mi nemamo more da bismo imali samo letnju sezonu ili planinu, pa da imamo samo zimsku sezonu. Naši resursi su takvi da turista uvek može da pronađe nešto zanimljivo i tokom leta i tokom zime, tako da i sada gostiju ima puno – istakla je Perićeva.

Autor: Sanja Dimitrić Nešić

Ceo tekst je dostupan u štampanom izdanju „Lozničkog nedeljnika“.