
ЛОЗНИЦА: НОВА ТУРИСТИЧКА ОАЗА СА СЈАЈНИМ ВИЗУЕЛНИМ ИДЕНТИТЕТОМ
ЛОЗНИЦА (11. јануар 2024) – На туристичкој мапи Србије Лозница се последњих година позиционирала као једна од атрактивних, модерних и пожељних дестинација за одмор. Између осталог, томе доприноси унапређење рада Туристичке организације града Лознице, која је у оквиру својих бројних активности током целе године, а у циљу што боље промоције туристичких потенцијала нашег краја, значајну пажњу посветила промени свог визуелног идентитета. Овај значајан пројекат ТОГЛ је реализовала у сарадњи са младим лозничким уметницима и графичким дизајнерима.

Фото: ТВ Лотел
Млада лозничка графичка дизајнерка Ивана Аничић пре осам година започела је партнерство са ТОГЛ и за то време, захваљујући идејама, иновативности и примени нових технологија у раду, ТОГЛ је добила нов лого, бројне колекције сувенира са аутентичним дизајном и мотивима лозничког краја заступљених на комплетном промотивном материјалу, препознатљив визуал музичко-сценског фестивала ,,ЛилаЛо”, Зимског фестивала и других манифестација.

Фото: ТВ Лотел